Polityka Prywatności

ZASADY OCHRONY PRYWATNOŚCI I PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W OBIEKTACH NOCLEGOWYCH I HOTELACH W SPÓŁKACH TMR GROUP

niniejsze zasady obowiązują osoby korzystające ze strony internetowej www.gronieszczyrk.pl oraz korzystające z usług oferowanych przez: HOTEL GRONIE SKI & BIKE ul. Salmopolska 30, 43-370 Szczyrk, Polska oraz WILLA GRONIE SKI & BIKE ul. Salmopolska 61, 43-370 Szczyrk, Polska NIP 937-23-75-089

SZCZYRKOWSKI OŚRODEK NARCIARSKI S.A Narciarska 10, 43-370 Szczyrk Polska NIP:9372375089, Regon: 072818322 Wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym, Sad Rejonowy Bielsku-Białej pod numerem KRS: 0000140818

Należącej do Grupy TMR (nazywane dalej „Warunkami“)

 

GOPASS SE z siedzibą w: Primátorská 296/38, Libeň, 180 00 Praha 8, IČO: 17107148, spisová značka H 2546 vedená u Městského soudu w Pradze, wraz z innymi majątkowo, personalnie lub innym sposobem stowarzyszonymi czy powiązanymi spółkami, jest wspólnym administratorem w procesie przetwarzania danych osobowych w ramach TMR Group. Członkowie Grupy TMR są współadministratorami na mocy umowy współadministratorów podpisanej w dniu 25.05.2018 z późniejszymi zmianami.

Główny administrator:

GOPASS SE sídlo: Primátorská 296/38, Libeň, 180 00 Praha 8, IČO: 17107148, spisová značka H 2546 vedená u Městského soudu v Prahe,

Współadministratorzy na mocy Umowy współadministratorów:

program Gopass

Tatry mountain resorts, a.s. – Ośrodki narciarskie Tatranská Lomnica, Štrbské pleso, Jasná, Hotel Village Tatralandia, Hotel Pošta, Hotel Grand Jasná, Chalets Jasná Collection Záhradky, Hotel Srdiečko, Hotel Tri Studničky, Noc na Chopku, Bungalovy FIS Economy, Hotel SKI, Apartmány Horec, Grandhotel Praha, Grandhotel Starý Smokovec, Hotel FIS, Noc na Lomnickom štíte

Demänovská Dolina 72, 031 01 Liptovský Mikuláš IČO: 31 560 636 IČ DPH: SK2020428036 Zápísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina oddiel: Sa, vložka číslo: 62/L

EUROCOM Investment, s.r.o. – Hotel Galléria Thermal Bešeňová, Hotel Akvamarín Bešeňová, Hotel Bešeňová,

Bešeňová 136, 034 83 Bešeňová IČO: 35 756 985 IČ DPH: SK2021394969 Zápísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina oddiel: Sro , vložka č. 14558/L

MELIDA, a.s. Skiareál Špindl

Špindlerův Mlýn 281, 543 51 Špindlerův Mlýn, Česká republika IČO: 241 66 511 DIČ: CZ24166511 Zápísaná Obchodný register vedený Krajským súdom v Hradci Králové, Oddiel: B, vložka č. 3175

ŚLĄSKIE WESOŁE MIASTECZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA – park rozrywki LEGENDIA

ul. PLAC ATRAKCJI, nr.1 , 41 501 Chorzow, Polska NIP/Regon: 243516267 wpisana w kKrajowy Rejestr Sądowy Sad Rejonowy Katowice-Wschod w Katowicach pod numerem KRS: 0000499958

SZCZYRKOWSKI OŚRODEK NARCIARSKI S.A

Ul. Narciarska 10, 43-370 Szczyrk Polska

NIP:9372375089,

Regon: 072818322

Wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym, Sad Rejonowy Bielsku-Białej pod numerem KRS: 0000140818

 

MÖLLTALER GLETSCHERBAHNEN GMBH & CO KG & HOCHGEBIRGSBAHNEN ANKOGEL – Lyžiarske stredisko Ankogel a MÖLLTALER GLETSCHERBAHNEN

Talstation, Innerfragrant 46, 9831 Flattach Firmenbuchnummer 19797p Company reg. No.: FN 19797 p VAT reg. No.: AT U33329902

Tatry mountain resorts CR, a.s. – Hotel Kaskáda, Green Inn Hotel, Golf Resort Olomouc, Golf & SKI Ostravice, Golf Kaskáda č.p. 75, 739 14 Ostravice, Česká republika IČO/Regon: 06871917 zápis:: Spisová značka: B 23258 vedená u Městského soudu v Praze DIČ:: CZ06871917

TMR Ještěd, a.s. – Skiareál Jěštěd - Jablonecká 41/27, Liberec V-Kristiánov, 460 05 Liberec, Česká republika IČO/Regon: 06080413 zápis:: Spisová značka: B 2685 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem DIČ:: CZ06080413

Muttereralm Bergbahnen Errichtungs GmbH – Lyžiarske stredisko Muttereralm Nockhofweg 40, 6162 Mutters, Rakousko, Firmenbuchnummer: 270746g, VAT reg. No.: ATU62238929

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI klientów Grupy TMR:

Niniejsze zasady ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych dotyczą Was ponieważ jesteście klientami obiektu należącego do Grupy TMR. Nasza firma pełni rolę operatora przy przetwarzaniu Waszych danych osobowych. Na potrzeby niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności podmiot Grupy TMR, z którym masz podpisaną umowę lub członkostwo w programie lojalnościowym (operator), jest odpowiedzialny za ochronę Twoich danych osobowych. Niniejsze oświadczenie wyjaśnia, w jaki sposób będziemy wykorzystywać dane osobowe, które uzyskamy od Ciebie lub od osób trzecich (np. od biura podróży lub Twojego pracodawcy) w trakcie trwania Twojej relacji umownej ze spółką z GRUPY TMR.

 

Cel przetwarzania Kategorie danych Cel i podstawa prawna przetwarzania Czas przetwarzania

Realizacja

stosunków

przedumownych

Osobiste dane kontaktowe. Np. Twoje imię, nazwisko, adres stałego zamieszkania, adres do przesłania dokumentów, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, numer ID, numer ubezpieczenia społecznego, stopień naukowy, data urodzenia, Dane kontaktowe do pracy. Na przykład adres firmy, którą reprezentujesz, służbowy adres e-mail i numer telefonu.

Administracja klientów. Prowadzimy osobne dokumentacje wszystkich naszych klientów i ich usług. Na podstawie analizy naszej dokumentacji podejmujemy także strategiczne decyzje dotyczące ofert dla naszych klientów. Podstawą prawną jest zawarta między nami umowa oraz prawnie uzasadniony interes operatora.

Do dnia skorzystania z rezerwacji lub do 30 dni po zakończeniu pobytu

Zakwaterowanie

i pobyt gości

Osobiste dane kontaktowe. Np. Twoje imię, nazwisko, adres stałego zamieszkania, adres do przesłania dokumentów, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, numer ID, numer ubezpieczenia społecznego, stopień naukowy, data urodzenia, numer rejestracyjny pojazdu w przypadku zamówienia parkingu , Dane kontaktowe do pracy. Na przykład adres firmy, którą reprezentujesz, służbowy adres e-mail i numer telefonu. Informacje o członkach rodziny i członkach rodziny. W celu włączenia do uprzywilejowanych grup klientów. Informacja o płatności. Na przykład. numer rachunku bankowego i wysokość opłat za usługi

Świadczenie usług noclegowych. Musimy zapewnić rejestrację zakwaterowanych gości zgodnie z przepisami odrębnymi. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na operatorze oraz wykonanie umowy, w której jesteś stroną umowy.


Podatki i rachunkowość. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa podatkowego i innych przepisów związanych z realizacją celów finansowych jesteśmy zobowiązani przetwarzać niektóre dane osobowe. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązków prawnych.


Rozwiązywanie sporów i dochodzenie w sprawie przestępstw. Możemy przetwarzać dane osobowe w celu rozstrzygnięcia sporu, skargi lub postępowania sądowego, a także w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa, które chcielibyśmy dokładniej zbadać. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązków prawnych oraz prawnie uzasadniony interes Operatora.


Zgodność z prawem. Może zaistnieć konieczność przetwarzania Twoich danych osobowych w celu wywiązania się z przepisów prawa (np. zgodność Twojego nazwiska z nazwiskami na tzw. listach wyznaczonych stron oraz przestrzegania przepisów ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, współpraca prawna itp.) lub w celu wykonania nakazu sądowego .

4 lata


Aktulanie 1 rok, wkrrótce 7 lat


Maksymalnie 4 lata, ale w uzasadnionych przypadkach,

Potwierdzenie

zakupu usługi

Dane identyfikacyjne: Imię, nazwisko, numer pokoju, nazwa obiektu, podpis, Paragon fiskalny. Ze względu na możliwość kontroli Twojej osoby w zakresie przyznawania i odbierania punktów, na paragonach podajemy Twoje imię i nazwisko lub numer pokoju. Weryfikacja wykonania. Poprzez dokumenty takie jak paragon fiskalny, strefa osobista GOPASS. Tam możesz zweryfikować liczbę uzyskanych punktów lojalnościowych. Prawnie uzasadniony interes oparty na podstawie prawnej, w powiązaniu z realizacją zawartej między nami umowy. Podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Operatora Aktulanie 1 rok, wrkrótce 7 lat

Przygotowanie

bonów

upominkowych

Bony upominkowe. Identyfikacja nabywcy i obdarowanego wraz z przedmiotem prezentu i identyfikacją obdarowanego, w zakresie niezbędnym do realizacji usługi.

Bony upominkowe. Jeśli zdecydujesz się podarować komuś jeden z naszych produktów lub jedną z naszych usług, będziemy musieli przetworzyć dane identyfikacyjne Twoje oraz obdarowanego w niezbędnym do realizacji zakupionej uslugi zakresie. Nasza firma przetwarza dane osobowe posiadacza bonu podarunkowego w celu sprawdzenia kwalifikowalności usług świadczonych przez operatora w poszczególnych ośrodkach operatora, na który wydawany jest bon 12 mesięcy

podarunkowy. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania - sprawdzenia kwalifikowalności usług świadczonych przez operatora w poszczególnych ośrodkach operatora, na który wydawany jest bon upominkowy. Podstawa prawna to umowa zawarta pomiędzy nami a Kupującym bom, prawnie uzasadniony interes naszej Grupy oraz oczekiwania obdarowanego

12 mesięcy
Reklamacje Imię, nazwisko, adres stałego zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, przedmiot reklamacji, data otrzymania, rozpatrzenie reklamacji oraz sposób rozstrzygnięcia reklamacji. Dane podatkowe. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa podatkowego i innych przepisów związanych z realizacją celów finansowych jesteśmy zobowiązani przetwarzać niektóre dane osobowe. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązków wymaganych od Firmy przepisami prawa. 4 lata

Zwrot

zapomnianych

rzeczy

Imię, nazwisko, adres stałego zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, numer zamówienia, zapomniane przedmioty wartościowe (np. portfele, ubrania, torby, czy sprzęt RTV w naszych obiektach, szczególnie hotelach czy kolejkach linowych itp.). Rzeczy zgubione i odnalezione na terenie Ośrodka. Jeśli zapomnisz swoich rzeczy w naszych obiektach, chętnie je Ci przekażemy, jeśli poprosisz o ich zwrot. W tym celu musimy jednak zweryfikować Twoją tożsamość i odnotować, komu przekazujemy te zapomniane przedmioty. Podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes naszej firmy. 12 miesięcy

Monitoring

bezpieczeństwa

Informacje dotyczące bezpieczeństwa. Na przykład. numer karty dostępu, informację o tym, czy przebywasz w budynku oraz nagrania CCTV, monitoring za pomocą systemu kamer w naszych obiektach. Twój wizerunek i zachowanie lub sposób korzystania z usług w naszych obiektach. Aktywny dostęp do nagrania wdrożymy dopiero po zarejestrowaniu incydentu bezpieczeństwa upoważnionym służbom. Bezpieczeństwo i zagrożenia dla działalności operacyjnej i sieci. Sprawdzamy: funkcjonalność, bezpieczeństwo i stabilność działania naszej sieci, której jesteś uczestnikiem, sprzedaż, rejestrację i kontrolę wykorzystania biletów. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązków prawnych oraz prawnie uzasadniony interes Operatora. Na podstawie prawnej umowy zawartej pomiędzyoperatorem a osobą, której dane dotyczą oraz uzasadnionym interesie operatora. Rozwiązywanie sporów i dochodzenie w sprawie przestępstw. Możemy przetwarzać dane osobowe w celu rozstrzygnięcia sporu, skargi lub postępowania sądowego, a także w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa, które wymaga dodatkowej weryfikacji. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązków prawnych oraz prawnie uzasadniony interes Operatora. Monitoring za pomocą systemu kamer w naszych obiektach. Kontrola przestrzegania bezpieczeństwa i ochrony praw i prawnie chronionych interesów operatora. Wszystkie pomieszczenia z monitoringiem kamerowym są odpowiednio oznaczone piktogramem, logo operatora oraz adresem, na którym znajdują się wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes naszej firmy. O ile nie mamy prawnego obowiązku przechowywania takich danych, usuniemy je po 15 dniach 30 dni
Marketing Zapisy z naszych wydarzeń, organizacja zawodów, dane rejestracyjne, numer pokoju, kontakt, w przypadku Wellness, dane specjalnej kategorii dotyczące Twojego stanu zdrowia. Popularyzacja naszej Grupu i świadczonych usług. Jeśli nie wyrazisz sprzeciwu, możemy opublikować Twój wizerunek w naszych kanałach komunikacji w ramach promocji naszej firmy podczas korzystania z naszych usług, np.: w szkołach narciarskich lub snowboardowych. W przypadku dzieci o tej aktywności zostaną poinformowani także rodzice. Starannie wybieramy wszystkie zdjęcia, tak aby nie miały charakteru szyderczego lub uwłaczającego. Realizacja tych działań opiera się na prawnie uzasadnionym interesie naszej firmy jako operatora. Konkursy konsumenckie. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w tym celu w zakresie niezbędnym do realizacji i rejestracji konkursu. Podstawą prawną przetwarzania jest umowa między nami a Tobą, na podstawie której akceptujesz warunki konkursu i z której wynikają prawa i obowiązki obu Ston Umowy. Informacje o pogodzie i funkcjonowaniu obiektów: W porannym newsletterze przesyłamy Wam jeżeli wyrazicie takie zainterosowanie, informacje dotyczące funkcjonowania i pogody w naszych ośrodkach. Podstawą prawną jest wyrażona przez Ciebie Zgoda oraz prawnie uzasadniony interes związany z Twoimi oczekiwaniami. Imprezy i zawody sportowe. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w tym celu w zakresie niezbędnym do realizacji i rejestracji wydarzenia lub konkursu. Możliwe jest, że użyjemy tych danych do promowania wydarzenie lub konkursu na który się zgłosiłeś i zrobimy z niego relację zdjęciową lub filmową, którą opublikujemy naszymi kanałami komunikacji w celu popularyzacji sportu, przyrody, kraju, wydarzenia i ośrodka, w którym się ono odbyło. Podstawą prawną przetwarzania jest umowa między nami a Tobą, na podstawie której akceptujesz warunki konkursu i z której oboje mamy prawa i obowiązki

5 lat

 

 

 

3 lata, a w przypadku nagrań 7 lat Podczas pobytu Gościa na terenie Ośrodka 12 miesięcy

Marketing Adres poczty elektronicznej gościa korzystającego z zakwaterowania Direct marketing. Zajmujemy się rozwojem naszych i tworzeniem dla naszych klientów ofert dedykowanych dla zaspokajania ich potrzeb. Podstawą prawną jest uzasadniony interes w sprawie przesyłanie newslettera i komunikacja na podstawie udzielonej nam zgody. Udostępnianie danych w ramach Grupy TMR. Twoje dane w niezbędnym zakresie świadczonych usług będą przekazywane spółkom Grupy TMR aby mogły skontaktować się one z Tobą w sprawie oferty usług, które już u nas zakupiłeś oraz abyś mógł korzystać z oferty całego TMR Grupa działających jako współadministratorzy. Podstawą prawną jest wypełnienie obowiązków prawnych oraz prawnie uzasadniony interes Operatora.

2 lata

2 lata

Marketing Dane pozyskane na podstawie Twojej zgody podczas pobytu w naszym obiekcie lub nabywania naszych usług. Marektingowe zgody. Inne dane mogą być również wykorzystywane, jednak wyłącznie na podstawie specjalnych zgód, o które wcześniej Cię poprosimy. Podstawą prawną jest zgoda, którą od Ciebie uzyskaliśmy. Na czas trwania zgody

LOKALIZACJA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH

 

Twoje dane osobowe zostaną umieszczone wyłącznie na terenie Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W trakcie przetwarzania danych osobowych nasza firma może dokonywać operacji przetwarzania polegających na transgranicznym przekazywaniu przekazanych danych osobowych za granicę na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej, lub dostęp do tych danych z zagranicy poprzez dostęp zdalny w związku z administracją systemem informatycznym przez pośrednika mającego siedzibę w tym kraju. Podczas transferu firma zapewnia maksymalną ochronę danych osobowych poprzez szyfrowanie oraz wykorzystanie narzędzi programowych i sprzętowych w celu zabezpieczenia przesyłanych danych. Twoje dane mogą być także publikowane za pośrednictwem naszych kanałów komunikacji oraz mediów społecznościowych, jednak zawsze poinformujemy Cię o tym wcześniej i będziesz miał możliwość wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

 

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH TO DOTYCZY

Jest rzeczą istotną, aby osoby, których to dotyczy, miały świadomość, że przetwarzamy dane dotyczące właśnie ich. Pomimo tego, że do przetwarzanie danych osobowych osób, których to dotyczy, nie potrzebujemy zezwolenia, to w związku ich przetwarzaniem osoby te mają wiele praw

 

Posiadane prawa Co to znaczy?

Prawo do dostępu

Można zażądać dostarczenia informacji o tym, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe, wraz z informacjami o tym: • dlaczego przetwarzamy dane osobowe • jakie kategorie danych osobowych przetwarzamy • komu użyczamy dane osobowe • jak długo przechowujemy dane osobowe oraz jakie kryteria obowiązują w sprawie ustalenia takich terminów • jakie prawa przysługują osobie, której to dotyczy • skąd pozyskujemy dane osobowe (o ile nie otrzymaliśmy ich bezpośrednio od danej osoby) • jakie rodzaje przetwarzania obejmuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji (tzw. profilowanie) • w jaki sposób dane osobowe przekazano do państwa poza EOG, w jaki sposób zapewniamy ochronę takich danych osobowych Wszystkie powyżej podane informacje są dostępne w niniejszym „Oświadczeniu o ochronie prywatności”. Można również wystąpić o przesłanie kopii przetwarzanych danych osobowych. Jednakże za dodatkową kopię pobierana jest opłata.

Prawo do zmiany

Jest rzeczą ważną posiadanie przez nas poprawnych informacji dotyczących danych osób, więc prosimy o ich uzupełnienie lub poprawienie, np. w razie zmiany nazwiska lub adresu zamieszkania.

Prawo do usunięcia

W przypadku, kiedy przetwarzamy dane osobowe w sposób niezgodny z prawem, na przykład dłużej niż jest to wymagane lub bezzasadnie, to można zażądać usunięcia tych danych.

Prawo do ograniczenia

Od chwili zażądania dokonania zmiany danych osobowych lub zakwestionowania sposobu ich przetwarzania aż do momentu, kiedy będziemy w stanie problem rozwiązać lub potwierdzić aktualność danych osobowych (czy też zmienić je w myśl zaleceń osoby, której to dotyczy), osoba taka ma prawo do ograniczonego przetwarzania. Oznacza to, że my (z wyjątkiem przechowywania danych osobowych) możemy przetwarzać takie dane jedynie na podstawie zgody, jeśli jest to potrzebne w związku z wymaganiami prawnymi do ochrony praw innej osoby lub istnieje ważny interes publiczny do ich przetwarzania. Można też zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeśli ich przetwarzanie jest niezgodne z prawem, lecz nie ma potrzeby ich usunięcia.

Prawo do kwestionowania

Jeśli powstanie przekonanie, że nie mamy prawa do przetwarzania danych osoby, której to dotyczy, to można takie przetwarzanie zakwestionować. W takich przypadkach możemy kontynuować przetwarzanie jedynie wtedy, kiedy potrafimy okazać przekonywające dowody, które będą uzasadnionym kontrargumentem dla interesu czy prawa osoby, której to dotyczy. Dane osobowe możemy jednak przetwarzać, kiedy jest to niezbędne do celów ustalenia, korzystania lub obrony roszczeń prawnych.

Prawo do transferu danych

Można zażądać, aby dane osobowe udzielone nam do przetworzenia na podstawie zgody lub w celu realizacji umowy, przekazano w strukturyzowanym, zwyczajowo stosowanym i czytelnym formacie maszynowym. Można zażądać przeniesienia tych informacji do innego administratora danych.

Cofnięcie zgody

Osoba, której to dotyczy, ma prawo do cofnięcia swojej zgody, my zaś z kolei podporządkujemy tej decyzji nasze czynności związane z przetwarzaniem na mocy tej podstawy prawnej.

 

O żądaniu /żądaniach strony, której to dotyczy, będziemy również informować pozostałe strony, którym mogliśmy przekazać wzmiankowane dane.

W razie wątpliwości osoba, której to dotyczy, ma prawo złożyć wniosek o wszczęcie postępowania zgodnie z § 100„Ustawy o ochronie danych osobowych” w stosownym organie nadzorczym, na przykład za pośrednictwem strony internetowej: www.dataprotection.gov.sk, www.uodo.gov.pl

W jaki sposób można wnieść skargę dotyczącą korzystania z danych osobowych z punktu widzenia przepisów prawa ?

W razie potrzeby złożenia skargi na sposób przetwarzania danych osobowych w odniesieniu do powyżej wzmiankowanych praw, należy zwrócić się do reprezentującej nas Osoby Odpowiedzialnej za Nadzór nad Ochroną Danych Osobowych – Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Data Protection Officer „DPO“) w celu rozpatrzenia zgłoszenia lub wniosku. Kontakt z Osobą Odpowiedzialną za Nadzór nad Ochroną Danych Osobowych- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: privacy@tmr.sk.

Jeśli nasza odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca lub istnieje przypuszczenie, że dane osobowe przetwarzamy nieprawidłowo lub niezgodnie z prawem, to można złożyć skargę w stosownym organie nadzorczym, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (ÚOOÚ). Bliższe informacje dotyczące ÚOOÚ oraz sposób postępowania przy składaniu skargi znajdują się na stronie internetowej tu: www.uodo.gov.pl.

Dane Kontaktowe

W razie jakichkolwiek dalszych zapytań dotyczących przetwarzania danych osobowych więcej informacji można uzyskać korzystając z pomocy Osoby Odpowiadającej za Nadzór nad Ochroną Danych Osobowych – Inspektora Ochrony Danych Osobowych (DPO), za pomocą e-mailu przesłanego na adres: privacy@tmr.sk.

Więcej informacji możńa znaleźć tutaj: zasady-ochrany-sukromia-a-spracuvania-osobnych-tmr-group-20211030-002.pdf

Manage cookie settings
Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved